Uue ja traditsioonilisele meedia.

Uue ja traditsioonilisele meedia.


Uus meedia, see termin ilmus 20. sajandi lõpus ja iseloomustas uusi teabe esitamise viise,
näiteks elektroonilisel kujul, mis erines suuresti traditsioonilisest meediast nagu ajalehed. Loomulikult mõjutas uus meedia tugevalt traditsioonilist, kuna see on mugavam ja suuda
tarbijale edastada palju rohkem teavet kui traditsiooniline meedia. See juhtus tänu sellele, et neid edastatakse sageli televisioonis või Internetis, mis annab neile palju rohkem võimalusi.

Negatiivse mõjuteguri.

Umbes 73% enamikust inimestest peab Internetti poliitilise ja majandusliku teabe peamiseks allikaks. Samal ajal on endiselt üsna palju inimesi, kes suhtuvad Internetti üldiselt negatiivselt. Väidab, et Internet tapab inimtsivilisatsiooni kultuuri, asendades selle informatiivse ersatziga.
Ja see teeb uuest meediast omamoodi monopoli. Seetõttu võivad inimesed saada teavet, mis pole kaugeltki kogu teave, või on kasulik paljudele inimestele.

Positiivse mõjutegurised.

Uute meediasfääride, näiteks (Youtube, Facebook jne) head külge saab eristada mitmekesisema "sisuga", mis teeb meediast sobiva massimeedia tüübi erinevas vanuses, soost ja ellusuhtumisega inimestele. Kuna uus meedia avaldas tugevat mõju traditsioonilisele meediale, levis see teabe rohkus sinna, mis muutis traditsioonilise meedia mitmekesisemaks ja vähem konservatiivseks. Seetõttu võib märkida, et uue meedia mõjul on nii positiivseid kui ka negatiivseid külgi.

Allikatest: http://www.immigrantclub.net/press.php
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B5_%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%B0

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

10 N.

N11: Arendus- ja ärimudelid

Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus