Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus

Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus.

Selles postituses tahaksin tuua oma näite positiivsetest ja negatiivsetest näidetest saitide kasutamise kohta.
Näitena tooksin tuntud saidi "Swedbank". Veebikeskkond sisaldab palju erinevat infot, kuid kasutajal on seda üldiselt lihtne esmakordne kasutada. Laiendatud menüü asub lehe ülaosas. Uudised ja muud artiklid on lehe allosas. Swedbanki veebisait on iga kasutaja jaoks väga kasutajasõbralik ja intuitiivne. Rahulolu osas on veebikeskkond lihtne, tagasihoidlik ja otsekohene. Usun, et kõik kasutatavuse komponendid on täidetud ja selle veebikeskkonnaga on ainult positiivne kogemus.
Facebook on negatiivne näide. Ma ei kasuta seda suhtlusvõrgustikku nii sageli, nii et arvamus ei pruugi olla kõige objektiivsem, kuid arvan, et see on ka asjakohane. Saidi menüüs on liiga palju teavet, palju tarbetuid lehti ja postitusi. Paljud nupud, nagu "Sõbrad", muudavad teid tohutul hulgal mittevajaliku teabe kogumiseks, näiteks "Rakendused" ja "Võib-olla tuttavad".

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

10 N.

N11: Arendus- ja ärimudelid